Alla inlägg under april 2013

Av Thilde - 23 april 2013 18:22

HEJSAN! har träning snart (handboll) det är så roligt ska se på sune i grekland nu och har precis gjort lexorna (alla) haha så himlaaa skönnnnnnt!....just de har varit i Ronneby i helgen med min bästis Nellie haha vi hade det så skönt och roligt och det var fint väder varge dag på hela helgen! haha ska sluta skriva nu men ha det gött hej då på er ÄLSKAR ER!  

Av Thilde - 19 april 2013 15:59

Ska snart åka till ronneby med min bästa vänn. (ligger i Blekinge) det ska bli jätteroligt alltså skit kul rent ut sakt ! hahahaha har inget mer och skriva bara att jag har kollat på honey 2 världens bästa film!! ska sluta skriva nu men synns efter helgen bye bye älskar er!  

Av Thilde - 17 april 2013 14:53

HEJSAN!!! jag har en god nyhet på fredag ska jag åka till ronneby alltså i Blekinge och min bästis ska följa med och vi skulle få någon överaskning där (vet ej vad det är) tyvärr så kommer jag inte ge er några mer låt tips för har inte tid i skolan pratade vi om mobbning och m.m fick äta fisk (blääää) nu lyssnar jag på musik och snart blir det matte läxa   hatar MaTtE ! men ska sluta skriva nu hej då ÄLSKAR ER ELLER DIG   

Av Thilde - 15 april 2013 18:38

hejsan! förlåt att jag inte skrev någonting förlåt förlåt   jag kunde inte skriva någonting för jag var hos farmor och farfar! det var roligt och vara där och sedan hade jag fult upp i helgen men jaja vi tar ett sträck över det och går över hur det var hemma hos min farmor och farfar här kommer det:Det var roligt att vara där för jag för första gången fick åka mini fyrjuling på en lång väg och jag har åkt innan men då fick jag bara åka på lite gräs och det var ej roligt! och kusinerna var där och vi åt jättegod mat namnam!!! men nu är jag hemma hos mamma och väntar på lite mat haha!   ska sluta skriva men ha det gött så skriver jag imorgon PUSS PÅ DIG!   //Thildesilver

Av Thilde - 10 april 2013 21:11

Hej! har precis komit hem ifrån en clubb som heter crosroard tror jag det är en clubb för dom som älskar motorcyklar och dom som tror på jesus! jag är inte med i den clubben men farfar och farmor är med på den! .....snart så ska jag göra engelska glosorna (tråkigt!!!) och sen vet jag inte? men jaja det var roligt på clubben! för deär spelade jag biljard!! hahaha men nu ska jag sluta skriva för ikväll men skriver mer imorgon godnatt sov söt    ÄLSKAR DIG!  

Av Thilde - 10 april 2013 14:38

Hej! jag har precis komit hem från skolan (skönt) Just nu har jag väldigt ont på min nässa för att jag fick två bollar på  näsan och det jorde as ont!  men jaja nu svider det bara lite men min näsa mår betydligt mycket bättre  JAG har en NY nyhet jag har hittat min...NYCKEL!!! jag har letat efter den as länge och varför jag skriver as hela tiden vet jag inte   jag försöker inte vara rolig utan mest positiv hahahaha jag ska ge  er  ett låt tips  som jag och en bästis håler på och sjunga nästan hela tiden!  DEN HETER: THRIFT SHOP och den bästa delen i låten är refrengen (orka skriva rätt) men jaja den är bara bäst jag ska ge er låt tips varge onsdag! men ska sluta skriva nu så jag skriver imorrn HEJ DÅ ÄLSKAR ER!  

Av Thilde - 10 april 2013 07:38

HEJ!! jag har nästan vaknat och är ganska pigg! vi ska jumpa som första lektion  och älskar jumpa efter det blir det bild och sen blir det svenska och sen blir det mat jag tror att onsdag är min favodag på helaaa veckan!  snart ska jag håla på med jumpa veskan och mycket mer! skolan är jobbig men endå rolig för om man tänker negativt så tänker man bara på att: -men varför är svenskan så dålig och matten är JÄTTEDÅLIG....så kan man inte tänka utan man ska tänka så här: - åååh jag vill gå ut på rast och vara med mina kompisar och just det snart är det bild yeeeey!....det var en mycket positiv tanke....men nu ska jag sluta skriva    så kolla snälla på mitt nya inlägg i kväll   

Av Thilde - 9 april 2013 21:35

REKLAM!!! är ett dåligt sett på tv:n! man ser på ett program i 15 minuter men sen kommer reklamen och tar över i 20 minuter och när man har sett reklamen i 9 år blir man rätt trött men man får helt enkelt stå ut   det var bara de jag skulle säga! så kolla imorrn på vad jag har skrivit!

Presentation


Hej jag älskar musik! och när jag bloggar skriver jag om vad jag gör på fritiden och mycket mer!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

ÄR JAG....
 FUL?
 ELAK?
 SNÄLL?
 POSITIV?
 ÄCKLIG?
 SÖT?
 SNYGG?
 EN IDIOT?
 BLÄÄÄ....?
 OMTÄNKSAM!?
 DUKTIG?
 EN SANN PERSON?
 EN SJÄLVISK PERSON?
 EN TUFFING?
 ÄLSKAD?
 SÖTNOS?
 FATTIG?
 RIK?
 EN BRA PERSON?
 EN DU ÄLSKAR?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards